5 žaidimų stovykla

įprasmink žaidimus
5 žaidimų vaikas
Stovyklos metu vaikai mokysis prasmingai žaisti žaidimus, kurs robotus, programuos, vykdys misijas, mokysis kaip lavinti sprendimų priėmimą, valdyti emocinę reakciją, garbingai varžytis ir spręsti kitus kasdienius jauno žmogaus iššūkius.
Plačiau

Penki skirtingi žaidimai - penkios unikalios socialinės kompetencijos, kurias ugdysime. Jūsų vaikas kasdien susipažins su nauju žaidimu ir sužinos, kaip jį pritaikyti realiame gyvenime. Mėgiamas žaidimas įtrauks ir motyvuos mokytis bei sužinoti daugiau.

Wedo 2.0 konstrukcija

7-9 m. vaikai

Dirba su LEGO Education Wedo 2.0 rinkiniais bei planšetiniais kompiuteriais. Išbandę žaidimą, pagal dienos temą konstruoja ir programuoja robotus.
Ev3 konstrukcija

9-12+ m. vaikai

Dirba su LEGO Education Ev3 rinkiniais bei planšetiniais kompiuteriais. Išbandę žaidimą, pagal dienos temą konstruoja išmanias robotizuotas konstrukcijas, kuria kelių lygių programavimo eilutes.

Šios stovyklos tikslas nėra žaisti žaidimus, šios stovyklos tikslas - išmokyti vaikus skaidyti bei grupuoti problemas, siekti tobulėti, priimti teisingus sprendimus, panaudoti visas gyvenimo situacijas kiek įmanoma palankiau, suburti komandą ir atrasti savo rolę joje.

5 Žaidimų stovykla - tai raktas kompiuterinių žaidimų logiką perkelti į kasdienį gyvenimą ir vaikui suteikti įrankį amžinam tobulėjimui!

Minecraft

1 stovyklos diena - išgyvenimas.

Šio žaidimo tikslas - staiga atsiradus negyvenamoje saloje, paties sukurtų įrankių pagalba joje išgyventi. Žaidimo logika realybėje - tam, kad išgyventume, svarbiausia yra turėti ir įgauti reikalingus įrankius ir žinias. Dideles problemas (išgyvenimas negyvenamoje saloje) reikia suskaldyti į mažesnes (pasigaminti įrankius, susiręsti pastogę), nes tik tuomet jas sėkmingai išspręsime. Tai leis lengviau susidoroti su visais užgriuvusiais netikėtumais gyvenime.

Fortnite

2 stovyklos diena - teisingų sprendimų priėmimas.

Šis žaidimas susideda iš didelio kiekio greitų sprendimų, kurių priėmimas lemia ar žaidėjas nugalės ar pralaimės. Žaidimo logika realybėje - gyvenime kaip ir žaidime, laimi tie, kurie drąsiai priima sprendimus ir neša už juos atsakomybę. Ar tai būtų kokį ginklą naudoti žaidime, ar į kokia kryptimi bėgti, taip ir gyvenime, kasdien vaikas turi rinktis: padaryti namų darbus ar drybsoti prie televizoriaus, valgyti daržoves arba saldumynus. Kuris sprendimas turi didesnę naudą? Kuris sprendimas - trumpalaikis malonumas, kuris - ilgalaikė vertė?

Clash Royale

3 stovyklos diena - maksimali nauda iš turimos situacijos.

Šiame žaidime žaidėjas gauna atsitiktine tvarka parinktas kortas ir, jas panaudojęs teisingai - nugali varžovą. Žaidimo logika realybėje - svarbu išmokti žaisti geriausiai, su tokiomis kortomis, kokias gavai. Pasaulis tave vertina ne už tai, kiek nežinojai, negalėjai ar nemokėjai. Ne už tai kas tau pasisekė ar nepasisekė, o už tai, kaip išsprendei situaciją, pagal turimas galimybes. Mokomės įvertinti visą situaciją, kokius sprendimus galime priimti ir tuomet ieškoti sprendimo, nepasiduoti akimirkos emocijai.

Asphalt

4 stovyklos diena - amžinas tobulėjimas.

Asphalt yra lenktynių žaidimas, kuriame žaidėjas norėdamas nugalėti turi greičiausiai įveikti trasą. Žaidimo logika realybėje - visada varžykis prieš dabarties save. Visuomet yra būdas kaip tą patį veiksmą padaryti greičiau, efektyviau, kūrybiškiau. Nesivaržyk prieš kitus, varžykis prieš save, kad po kiekvienos dienos, būtum 1 procentu geresnis nei buvai vakar. Skatiname suprasti tobulėjimo, mokymosi prasmę ir naudą.

Arena of valor

5 stovyklos diena - tinkamiausia rolė dirbant komandoje.

Šio žaidimo neįmanoma laimėti nedirbant iš vien su savo komanda. Komandą sudaro 5 žaidėjai, turintys visiškai skirtingas roles, kurios papildo viena kitą, tačiau veikia tik dirbant kartu su komanda. Žaidimo logika realybėje - svarbiausia gyvenime atrasti sau tinkamiausia rolę ir tobulinti šiai rolei reikalingus įgūdžius. Vienas lauke - ne karys, todėl reikia suburti teisingą komandą ir judėti visiems ta pačia linkme. Nesvarbu, ar tai komanda žaidime, mokyklos grupiniame darbe ar šeima - komandos daugelyje gyvenimo atvejų padeda lengviau išspręsti problemas.

Esminė informacija:

2 amžiaus grupės: būsimi antrokai ir būsimi trečiokai, būsimi ketvirtokai ir būsimi penktokai

7 miestai: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Panevėžys, Šiauliai, Alytus, Plungė

5 darbo dienos nuo 8 iki 17 val.

Laisvalaikis: pramogos lauke, judesio žaidimai, eksperimentai

Grupėje iki 14 vaikų

1 vaikas – 1 robotas

Maitinimas: karšti pietūs, 2 maži užkandžiai, gaivieji gėrimai

Registracija

Įprasta stovyklos diena

Konstravimas ir programavimas

Konstravimas ir programavimas

2-3 valandos
Lavinsime robotikos, inžinerinius, technologinius ir kūrybinius įgūdžius.
Mokymasis per kompiuterinius žaidimus

Mokymasis per kompiuterinius žaidimus

1-1,5 valandos
Socialinių kompetencijų lavinimas. Žaidimo misijų pritaikymas realybėje.
Aktyvios veiklos lauke ir viduje

Aktyvios veiklos lauke ir viduje

2-3 valandos
Žaidimai lauke su naujais draugais, sportiniai ir protiniai iššūkiai!
Pietūs ir užkandžiai

Pietūs ir užkandžiai

1,5 valandos
Karšti pietūs bei sveiki užkandžiai 2 kartus per dieną.

Registracija

Reikia pagalbos renkantis stovyklą?
Susisiekime!

VšĮ „Robotikos akademija“ | J. Jasinskio 16F, Vilnius, LT-01112 | info@robotikosakademija.lt | Įmonės kodas: 303015010